ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးကို လက္ရွိေလး လမ္းသြားစနစ္မွ ရွစ္လမ္းသြားစနစ္အျဖစ္ ယခုအစုိးရ သက္တမ္းအတြင္း အၿပီးတည္ေဆာက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။


‘‘အခုငါးႏွစ္အတြင္းမွာ ၿပီးေအာင္ေဆာင္ရြက္မွာပါ။ ဒီစီမံကိန္းကို အေကာင္အထည္ေဖာ္ဖုိ႔ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံအပါအ၀င္ သက္ဆုိင္ရာအဖြဲ႔အစည္းေတြကို ကမ္းလွမ္းထားၿပီးျဖစ္ပါတယ္။ ရန္ကုန္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းႀကီးေပၚမွာ လက္ရွိ အခ်ိန္အထိ တစ္ဖက္ႏွစ္လမ္းသြားစနစ္ ခင္းထားပါတယ္။ အျမန္လမ္းကို ေဆာင္ရြက္ၿပီးတဲ့အခါမွာ ယာဥ္ေၾကာ တစ္ဖက္ကို ေလးလမ္းသြားျဖစ္သြားမယ္’’ ဟု ေနျပည္ေတာ္ရွိ ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာန၌ ဇြန္လ (၇) ရက္က က်င္းပသည့္ ရက္တစ္ရာစီမံကိန္းႏွင့္ပတ္သက္၍ ရွင္းလင္းပြဲတြင္ အၿမဲတမ္းအတြင္း၀န္ ဦးေက်ာ္လင္းက ေျပာၾကား ခဲ့သည္။

ထုိ႔အျပင္ လမ္းလယ္ကၽြန္းမ်ားႏွင့္ ေမာ္ေတာ္ကားတာယာ မ်ားပြတ္တုိက္မိ၍ တာယာ႐ုတ္ တရက္ပြင့္ထြက္ကာ ယာဥ္မေတာ္တဆျဖစ္ပြားမႈမ်ားရွိေနသျဖင့္ အႏၲရာယ္လည္းမျဖစ္ေစရန္ ေဆာင္ရြက္မည္ဟု ဦးေက်ာ္လင္းက ေျပာသည္။

‘‘လမ္းလယ္ကၽြန္းက ဘ ေလာက္တုံးေတြကို လွီးျဖတ္မယ္။ လမ္းလယ္ကၽြန္းရဲ႕ တစ္ဖက္တစ္ခ်က္စီမွာ ၁ ဒသမ ၅ မီတာ ေလာက္ Shoals (ေရေက်ာ္ေသာင္ခုံ) ေတြထည့္လုိက္ရင္ အေတာ့္ကို အႏၲရာယ္ကင္းမယ္’’ ဟု အၿမဲတမ္း အတြင္း၀န္ကဆုိသည္။

လမ္းတုိးခ်ဲ႕ျခင္း၊ လမ္းလယ္ကၽြန္းမ်ား အႏၲရာယ္ကင္းရွင္းေစရန္ ေဆာင္ရြက္ျခင္းမ်ားၿပီးစီးပါ ကလမ္းမႀကီး၏ တစ္ဖက္တစ္ခ်က္စီတြင္ ၿခံစည္း႐ုိးမ်ားကာရံမည္ျဖစ္ကာ ယင္းၿခံစည္း႐ုိးမ်ား၏အျပင္၌ အျမန္လမ္းမႀကီး၏ လမ္းေဘး၀ဲယာရွိ ေက်းရြာမ်ားမွ စက္ဘီး၊ ဆုိင္ကယ္မ်ားအသုံးျပဳႏုိင္ရန္ လမ္းတစ္လမ္းျပဳလုပ္ေပးမည္ျဖစ္သည္။

ရန္ကုန္-မႏၲေလးအျမန္ လမ္းမႀကီးကို တစ္ရက္လွ်င္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္စီးေရ တစ္ေသာင္းခန္႔ အသြားအျပန္ အသုံးျပဳ ေနၿပီး လမ္းအသုံးျပဳခ ေကာက္ခံေၾကးေငြ က်ပ္သိန္း ၄၈၀မွ သိန္း ၅၀၀ အတြင္း ေကာက္ခံရရွိေနေၾကာင္း ထုတ္ျပန္ထားသည့္ စာရင္းမ်ားအရ သိရသည္။

7 Day DAily


Leave a Reply