အေရာင္းျပခန္းမ်ားရွိ ၂ဝဝ၃-၂ဝဝ၅ ေမာ္ဒယ္ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား ယခုႏွစ္ကုန္ပိုင္းမူလႏိုင္ငံမ်ားသို႔ ျပန္လည္တင္ပို႔ ရမည္ဆိုျခင္းေၾကာင့္ အခက္ႀကံဳ

ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ေရာင္းခ် သူမ်ား အေရာင္းျပခန္းမ်ားတြင္ က်န္ရွိေနေသာ ၂ဝဝ၃ ခုႏွစ္မွ ၂ဝဝ၅ ခုႏွစ္ ေမာ္ဒယ္ရွိ ကားမ်ားကို ယခုႏွစ္ကုန္ပိုင္း မူလႏိုင္ငံမ်ားသို႔ ျပန္လည္ တင္ပို႔ရမည္ဟုဆိုျခင္းေၾကာင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လုပ္ငန္း လုပ္ကိုင္ေနသူမ်ားအၾကား အခက္အခဲျဖစ္ေပၚ ေနရေၾကာင္း သိရသည္။

ေမာ္ေတာ္ယာဥ္အေရာင္းျပခန္းမ်ားႏွင့္ တစ္ႏိုင္တစ္ပိုင္ေရာင္း ခ်သူမ်ားလက္အတြင္းရွိ ၂ဝဝ၃ ခုႏွစ္ မွ ၂ဝဝ၅ ခုႏွစ္ ေမာ္ဒယ္သက္တမ္း ရွိ ျပည္ပမွ Consignment စနစ္ ျဖင့္ ေရာက္ရွိလ်က္ရွိသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားအား ယခုႏွစ္ကုန္ ပိုင္း၌ မူလႏိုင္ငံမ်ားသို႔ ျပန္လည္ေပးပို႔ ရမည္ဆိုျခင္းေၾကာင့္ အခက္အခဲ ျဖစ္ေပၚလ်က္ရွိသည္ဟု ဆိုသည္။

”ကားေစ်းေတြ ျမင့္ေနတာေၾကာင့္ အေရာင္းေအးတဲ့အျပင္ ပါကင္ပါမစ္ကိစၥေတြ၊ စလစ္ကိစၥေတြေၾကာင့္ ဝယ္လက္ ရွိရင္ေတာင္ ႐ုတ္တရက္ ေရာင္းထြက္ဖို႔က သိပ္မလြယ္ဘူး။ အရင္ကတည္းကရွိတဲ့ ျပ႒ာန္းခ်က္ဆိုေပမယ့္ ကား လုပ္ငန္းနဲ႔ အသက္ေမြးေနတဲ့သူေတြ အခက္အခဲမျဖစ္ေအာင္ စီစဥ္ေပးေစခ်င္တယ္” ဟု ရွင္ေစာပုယာဥ္ ေရာင္းဝယ္ေရးစခန္းမွ ကားတင္သြင္းေရာင္းခ်သူတစ္ဦးက ဆိုသည္။

ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လုပ္ငန္း လုပ္ကိုင္သူအခ်ဳိ႕ကမူ အခ်ိန္တစ္ခုေပး၍ ေဆာင္ရြက္ေပးသင့္သည့္အျပင္ တိက်သည့္ မူဝါဒမ်ားျဖင့္ ခ်မွတ္ေဆာင္ရြက္ေပးသင့္ေၾကာင္း ဆိုသည္။

ထို႔အျပင္ ျပည္တြင္းရွိ အဆိုပါေမာ္ဒယ္အမ်ဳိးအစား ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားကို ဖ်က္သိမ္းစာရင္း ထည့္သြင္းပါကလည္း အစားထိုး အိုေဟာင္းအပ္ႏွံခြင့္စလစ္မ်ား ထုတ္ေပးသည့္ပံုစံမ်ဳိးကိုလည္း ေဆာင္ရြက္သင့္ေၾကာင္း အႀကံျပဳေျပာဆို ၾကသည္။

”Consignment စနစ္မွာ သက္ဆိုင္ရာကို ေငြသြင္းၿပီး ဒီမွာအေရာင္းျပခန္းေတြ ဖြင့္တယ္။ ဂ်ပန္က ကားေတြကို ေလလံစနစ္နဲ႔ တင္သြင္းတယ္။ ေရာင္းထြက္ၿပီးမွ ရွင္း႐ံုပဲ။ အတင္စနစ္လိုေပါ့။ ဒီအတိုင္းဆိုရင္ ေစ်းေတြေလွ်ာ့၊ အ႐ႈံးခံၿပီးေတာ့ ေရာင္းဖို႔ပဲရွိပါေတာ့တယ္။ တစ္ပိုင္တစ္ႏိုင္ ဝယ္ေရာင္းေတြက Consignment ပါမစ္ရတဲ့အေရာင္း ျပခန္းေတြကတစ္ဆင့္ ယူၿပီးေရာင္းၾကရတာ မ်ားပါတယ္။ အားကိုးနဲ႔ ေရာင္းရတာေၾကာင့္ ၂ဝဝ၃-၂ဝဝ၅ ေမာ္ဒယ္ ကိုင္ထားတဲ့သူအားလံုး ထိခိုက္ႏိုင္ပါတယ္”ဟု motors.com.mm မွ တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။

# FlowerNewsJournal


Leave a Reply