LG ရဲ႕ ေခါက္ႏိုင္တဲ့ Panel မူပိုင္ခြင့္အေရအတြက္ Samsung ထက္ ပိုမိုမ်ားျပား

ကိုရီးယားမွာ လြန္ခဲ့တဲ့ ၆ ႏွစ္ေက်ာ္အတြင္း ေခါက္ႏိုင္တဲ့ panel ေတြနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ စုစုေပါင္း မူပိုင္ခြင့္ ၂၇၆ ခု ေလွ်ာက္တင္ခဲ့ေၾကာင္း ကိုရီးယားဉာဏမူပိုင္ခြင့္႐ံုး (KIPO) က ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။ အဲ့ဒီအထဲက မူပိုင္ခြင့္ ၂၁၀ ကို ၿပီးခဲ့တဲ့ သံုးႏွစ္အတြင္း တင္သြင္းခဲ့တာ ျဖစ္ပါတယ္။

“LG Display က မူပိုင္ခြင့္ ၉၄ ခုနဲ႔ အမ်ားဆံုး တင္ခဲ့သူပါ။ သူ႔ရဲ႕အေနာက္မွာ ၿပိဳင္ဘက္ Samsung Display က မူပိုင္ခြင့္ ၈၀ နဲ႔ ရပ္တည္ေနပါတယ္။ လြန္ခဲ့တဲ့ ေျခာက္ႏွစ္ေက်ာ္ကေတာ့ Samsung Electronics က ၂၃ ခုနဲ႔ LG Electronics က ၁၇ ခု ရိွခဲ့ပါတယ္” လို႔ ကိုရီးယား ဉာဏမူပိုင္ခြင့္႐ံုးရဲ႕ ေျပာၾကားခ်က္ကို Korea Herald သတင္းစာက ကိုးကားေဖာ္ျပခဲ့ပါတယ္။

Samsung ဟာ ကုမၸဏီရဲ႕ ပထမဆံုး ေခါက္စမတ္ဖုန္းကို လာမယ့္ႏွစ္ အေစာပိုင္းမွာ မိတ္ဆက္ဖြယ္ရိွသလို Huawei ကလည္း အလားတူထုတ္ကုန္ကို Samsung ထက္အရင္ မိတ္ဆက္သြားဖို႔ ႀကိဳးပမ္းေနပါတယ္။ Apple ကလည္း LG display ေတြကိုသံုးထားတဲ့ ေခါက္စမတ္ဖုန္းတစ္မ်ိုးကို ၂၀၂၀ မွာ ေထာက္ပံ့သြားဖြယ္ရိွတယ္လို႔ သတင္းထြက္ေနပါတယ္။ အျခားစမတ္ဖုန္း ကုမၸဏီေတြျဖစ္တဲ့ OPPO နဲ႔ Xiaomi တို႔လည္းပဲ ကိုယ္ပိုင္ ေခါက္စမတ္ဖုန္းေတြကို မၾကာခင္ မိတ္ဆက္သြားဖို႔ စီစဥ္ေနပါတယ္။

ေခါက္စမတ္ဖုန္းတစ္လံုးကို ပိုင္ဆိုင္သူေတြဟာ ဖုန္းကိုေခါက္ထားတဲ့အခါမွာ သာမန္ဖုန္းတစ္လံုးလို အသံုးျပဳႏုိင္ သလို ျဖန္႔လိုက္တဲ့အခါမွာလည္း tablet တစ္လံုးလို အသံုးျပဳႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့လည္း displayအျပင္ ေနာက္ထပ္ အႀကီးမားဆံုး စိန္ေခၚမႈတစ္ရပ္ရိွေနၿပီး အဲ့ဒါကေတာ့ ႀကိမ္ဖန္မ်ားစြာ စမ္းသပ္မႈခံႏိုင္သလို အႀကိမ္ ေထာင္ေပါင္း မ်ားစြာ ေခါက္ႏိုင္မယ့္ စက္ကိရိယာတစ္ခု ဖန္တီးႏိုင္ဖို႔ ျဖစ္ပါတယ္။

“ေခါက္စမတ္ဖုန္းေတြက တိုးတက္မႈေႏွးေကြးေနတဲ့ စမတ္ဖုန္းေစ်းကြက္ကို လံုးဝကြဲျပားျခားနားတဲ့ ဒီဇိုင္းေတြ၊ တီထြင္ဆန္းသစ္တဲ့ နည္းပညာေတြနဲ႔အတူ ျမွင့္တင္ေပးႏိုင္မယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္” လို႔ KIPO ရဲ႕ display device screening ဌာနအႀကီးအကဲျဖစ္သူ Kim Jong-chan က ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။

Ref: PocketNow