၂၀၁၈ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မူဝါဒသစ္ကို ျပင္ဆင္ရန္မရွိဟု စီး/ကူးဒုၫႊန္ခ်ဳပ္ေျပာ

၂၀၁၈ တြင္စတင္က်င့္သံုးမည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ မူဝါဒသစ္သည္ ေကာင္းမြန္ေသာစနစ္ျဖစ္ၿပီး ျပန္လည္ျပဳျပင္ရန္ ညႇိႏိႈင္းေဆြးေႏြးေနျခင္းမ်ဳိး မရွိေၾကာင္း စီးပြားေရးႏွင့္ ကူးသန္းေရာင္းဝယ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနဒုတိယ ၫႊန္ၾကား ေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးမင္းမင္းကေျပာသည္။ ‘‘မူဝါဒထုတ္ၿပီးတဲ့ေနာက္မွာ ဒါနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး အစည္းအေဝးျပန္ လုပ္တယ္ ဆိုတဲ့ သတင္းေတြဟာ မွားပါတယ္။ မဟုတ္ပါဘူးခင္ဗ်ာ’’ဟု ဦးမင္းမင္းက ေျပာသည္။

မူဝါဒသစ္သည္ လာမည့္ ၂၀၁၈ ဇန္နဝါရီ ၁ ရက္၌စတင္ အသက္ဝင္မည္ျဖစ္ၿပီး တစ္ဦးခ်င္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္သြင္းခြင့္ အေနျဖင့္ ၂၀၁၄ ေနာက္ပိုင္း ေမာ္ဒယ္ ဘယ္ေမာင္းယာဥ္မ်ားသာ တင္သြင္းရေတာ့မည္ျဖစ္ သည္။ မူဝါဒသစ္သည္ ႏိုင္ငံ၏ လမ္းစနစ္ႏွင့္ ကိုက္ညီသည့္ ဘယ္ေမာင္းကားမ်ား တင္သြင္း ျခင္းျဖစ္သည့္ အတြက္ ေကာင္း မြန္သည့္စနစ္ျဖစ္ေၾကာင္း ၎က ေျပာသည္။

လက္ရွိတြင္ ေစ်းကြက္အတြင္းရွိ ညာေမာင္းဂ်ပန္တစ္ ပတ္ရစ္ကားမ်ားသည္ က်ပ္ဆယ္သိန္းမွ သိန္းေလးဆယ္ ခန္႔အထိ ေစ်းတက္ေနေၾကာင္း ကားဝယ္ ေရာင္း လုပ္ကိုင္သူအခ်ဳိ႕က ေျပာ သည္။ ထုိ႔အျပင္ လက္ရွိ မူဝါဒ ျဖင့္ ကားဝယ္လိုသူမ်ားေန၍ ကားစလစ္ေစ်းမ်ားလည္း တက္သြားသည္။ လတ္တေလာ ကားေစ်းျမင့္ တက္ေနျခင္း သည္ တစ္ႏိုင္တစ္ပိုင္ကားဝယ္စီးမည့္သူမ်ားထက္ ဝယ္ေရာင္းသမားမ်ားက ေစ်းကြက္အတြင္း ညာေမာင္းကား မ်ား လိုက္လံစုေဆာင္းဝယ္ယူၿပီး ေစ်းကစားျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ ေၾကာင္း KL Seven ကား အေရာင္းျပခန္းပိုင္ရွင္ ဦးၾကည္ သာဟန္က ေျပာသည္။

ကားဝယ္မည့္ ျပည္သူမ်ားသည္ လတ္တေလာ ထြက္ရွိထားသည့္ မူဝါဒအသစ္ႏွင့္ ေစ်းကြက္အေျခ အေနအေျပာင္းအလဲကို ေစာင့္ၾကည့္ေနၾကေၾကာင္း ၎ကေျပာသည္။ ယခင္ႏွစ္မ်ားက မူဝါဒသစ္ ထြက္ၿပီးခ်ိန္ ၌ ကားေစ်းတက္ေလ့ ရွိၿပီး ေျခာက္လခန္႔အၾကာတြင္ ကားေစ်း ျပန္က်ေလ့ရွိေၾကာင္း ၂၀၁၇ ကားမူဝါဒ ထြက္ရွိစဥ္ အေျခအေနႏွင့္ ႏိႈင္းယွဥ္၍ ၎က ေျပာသည္။