ဗီဒီယိုအစီအစဥ္ေတြကို ျပသေပးမယ့္ Watch tab ကို Facebook မိတ္ဆက္

Facebook ဟာ ဒီဇိုင္းပိုင္းျပင္ဆင္ထားတဲ့ Watch ဗီဒီယို platform ကို သုံးစြဲသူအခ်ိဳ႕ထံ ျဖန္႔ခ်ိေပးခဲ့ပါတယ္။ Watch မွာ Facebook က ေငြေၾကးေထာက္ပံ့ထားတ့ဲ့ မူရင္းပ႐ိုဂရမ္ေတြအျပင္ အျခားသူေတြဖန္တီးထားတဲ့ ဗီဒီယိုေတြလည္း ပါဝင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

အဲဒီ Watch tab မွာ သုံးစြဲသူရဲ႕ စိတ္ဝင္စားမႈအလိုက္ စိတ္ႀကိဳက္သတ္မွတ္ထားႏိုင္ပါတယ္။ ဒီ Watch tab ကို လက္ရွိ Facebook မွာ ပါဝင္ေနတဲ့ ဗီဒီယို tab ေနရာမွာ အစားထိုးသြားမွာျဖစ္ၿပီး Android, iOS, Web နဲ႔ တီဗီအတြက္ Facebook app ေတြမွာ အသံုးျပဳႏိုင္မယ္လို႔ သိရပါတယ္။

atch မွာ အစီအစဥ္ေတြ အမ်ားႀကီးပါဝင္တဲ့အျပင္ Facebook ဟာ တစ္ပတ္တစ္ခါ ပြဲစဥ္တစ္ပြဲ တိုက္႐ို္က္လႊင့္ႏိုင္ဖို႔ Major League Baseball နဲ႔လည္း သေဘာတူညီမႈ ရယူထားပါတယ္။ Watch အေနနဲ႔ ေအာင္ျမင္မႈရခဲ့မယ္ဆိုရင္ News Feed အတြင္းမွာ ေၾကာ္ျငာသစ္လက္ခံဖုိ႔ ေနရာမရိွေတာ့တဲ့ Facebook အတြက္ ဝင္ေငြရရွိႏိုင္မယ့္ ရင္းျမစ္သစ္တစ္ခုျဖစ္လာမွာပါ။ Watch ဟာ YouTube, Amazon နဲ႔ Netflix အပါအဝင္ ဗီဒီယိုလုပ္ငန္းေတြအတြက္ အႏၲရာယ္တစ္ခုလည္း ျဖစ္လာႏိုင္ပါတယ္။

Facebook အေနနဲ႔ Watch tab မွာပါဝင္တဲ့ တခ်ိဳ႕အစီအစဥ္ေတြအတြက္ ေငြေၾကးေထာက္ပံ့ ထားပါေသးတယ္။ ေနာက္ပုိင္း က်ရင္ေတာ့ ေငြေၾကးေထာက္ပံ့မယ့္ အစီအစဥ္ကို ရပ္ဆိုင္းၿပီး အဲ့ဒီအစား ေၾကာ္ျငာကရတဲ့ ဝင္ေငြ ၄၅ ရာခိုင္ႏႈန္းကို ရယူသြားဖို႔ Facebook က စီစဥ္ထားပါတယ္။ မူရင္း content ဖန္တီးသူကေတာ့ ေၾကာ္ျငာဝင္ေငြ ၅၅ ရာခိုင္ႏႈန္း ရရိွမွာျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။

စိုးထက္ Ref: TheVerge