မႏၲေလး-မူဆယ္ ဂုတ္တြင္းလမ္းတြင္ တံတားသစ္တစ္စင္း တည္ေဆာက္ရန္ေလ့လာ

တ႐ုတ္-ျမန္မာနယ္စပ္ ကုန္သြယ္ေရး၏ အဓိကလမ္းေၾကာင္းျဖစ္ေသာ မႏၲေလး-မူဆယ္ လမ္းပိုင္းတြင္ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းပိတ္ဆို႔မႈျပႆနာကို ေျဖရွင္းႏုိင္ေရး ဂုတ္တြင္း၌ တံတားသစ္တစ္စင္း တည္ေဆာက္ ရန္ အႀကိဳေလ့လာမႈမ်ားျပဳလုပ္ ေနေၾကာင္း Oriental Highway ကုမၸဏီမွ သတင္းရရွိသည္။ 

ဂုတ္တြင္း၌ တံတားသစ္တည္ေဆာက္ရန္ ႏုိင္ငံျခားသား အင္ဂ်င္နီယာမ်ားပါဝင္သည့္အဖြဲ႔က အႀကိဳေလ့လာေန ျခင္းျဖစ္သည္ဟု Oriental Highway ကုမၸဏီ၏ဒါ႐ိုက္တာ ဦးျမင့္ဦးက ေျပာသည္။

‘‘အခု ပထမအဆင့္အေနနဲ႔ Survey လုပ္တာေပါ့။ အဓိကေတာ့ ဂုတ္တြင္းမွာ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္တာေတြ ေျဖရွင္း ႏုိင္ဖို႔အတြက္ပါ။ တံတားတည္ေဆာက္ ႏိုင္ဖို႔ကေတာ့ အခ်ိန္ယူရဦးမွာပါ။ အခုမွ အစပဲရွိပါေသးတယ္’’ဟု ဦးျမင့္ဦးက ေျပာသည္။

ဂုတ္တြင္းတံတားသစ္ကို တ႐ုတ္နည္းပညာျဖင့္ တည္ေဆာက္ႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားၿပီး မႏၲေလး-မူဆယ္လမ္းပိုင္းကို BOT (တည္ေဆာက္-ျပဳျပင္-လႊဲေျပာင္း) စနစ္ျဖင့္ လုပ္ကိုင္ခြင့္ရထားသည့္ Oriental Highway ကုမၸဏီက အဓိက တာဝန္ယူတည္ေဆာက္ မည္ဟုဆိုသည္။

မႏၲေလး-မူဆယ္လမ္းပိုင္း ေက်ာက္မဲၿမိဳ႕နယ္တြင္ တည္ရွိသည့္ ဂုတ္တြင္းေဒသ၌ လမ္းေၾကာက်ဥ္း၍ အေကြ႔ အေကာက္မ်ားသျဖင့္ ကားႀကီးမ်ား သြားလာရခက္ခဲၿပီး ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔ျခင္းမ်ား မၾကာခဏျဖစ္ပြားေန သည္။ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ျပႆနာကို ေျဖရွင္းႏိုင္ရန္ Oriental Highway ကုမၸဏီသည္ တန္ ၇၀ ခံႏုိင္ရည္ရွိ ေလးလမ္းသြား ဂုတ္ထိပ္တံတားသစ္စီမံကိန္းကို သံုးႏွစ္အတြင္း အၿပီးတည္ေဆာက္ရန္ စီစဥ္ေနေၾကာင္း ၂၀၁၆ တြင္ ကုမၸဏီတာဝန္ရွိသူမ်ားက ထုတ္ေဖာ္ေျပာၾကားခဲ့သည္။

သို႔ေသာ္ တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းမ်ား စတင္ႏုိင္ျခင္း မရွိေသးဘဲ ျဖစ္ႏုိင္ေျခေလ့လာေနေၾကာင္းႏွင့္ ေတြ႔ရွိခ်က္မ်ားအေပၚ မူတည္ကာ ဝန္ႀကီးဌာနထံ တင္ျပအတည္ျပဳခ်က္ ရယူရဦးမည္ဟု ဦးျမင့္ဦးက ေျပာသည္။

ကိုလိုနီေခတ္ကတည္းက တည္ေဆာက္ခဲ့သည့္ သက္တမ္းတစ္ရာေက်ာ္ၿပီျဖစ္ေသာ နာမည္ေက်ာ္ ဂုတ္ထိပ္ တံတားသည္ ကားလမ္းမပါရွိဘဲ ရထားမ်ားသာ ျဖတ္သန္းသြားလာႏိုင္သည္။ မႏၲေလး-မူဆယ္လမ္းပိုင္းတြင္ ေန႔စဥ္ျဖတ္သန္းသြားလာသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ၆,၀၀၀ ေက်ာ္ရွိ ေၾကာင္း Oriental Highway ကုမၸဏီမွ သတင္းရရွိသည္။

# 7 Day