အစိုးရသစ္လက္ထက္ ေဆာက္လုပ္မည့္လမ္းမ်ား ငါးႏွစ္မခံလွ်င္ အင္ဂ်င္နီယာကို ေထာင္ထဲပို႔မည္ဟု ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးေျပာ

13081804_1136480829709399_320826700_n

အစိုးရသစ္လက္ထက္တြင္ တည္ေဆာက္မည့္ လမ္းမ်ား ငါးႏွစ္မတိုင္မီပ်က္စီး ပါက တာ၀န္ယူတည္ေဆာက္ သည့္ အင္ဂ်င္နီယာကို ေထာင္ဒဏ္ခ်မွတ္သည္အထိ ျပင္းထန္စြာ အေရးယူမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ ေရး ၀န္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦး၀င္းခိုင္ က ကတိေပးေျပာၾကားသည္။ ‘‘ကြၽန္ေတာ္တို႔ဒီေနရာကေန ရဲရဲ၀ံ့၀ံ့အာမခံရဲတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ဒီအစိုးရတက္ၿပီးေနာက္ပိုင္း လမ္းတစ္လမ္းဟာ ငါးႏွစ္မွမခံရင္ အဲဒီအင္ဂ်င္နီယာကို ေထာင္ထဲပို႔ ပစ္လိုက္မယ္’’ဟု ဧၿပီ ၃၀ ရက္က ေနျပည္ေတာ္ – ရန္ကုန္အျမန္ လမ္းေပၚရွိ မိုင္တိုင္ (၁၇၃) ၌ ျပဳလုပ္ေသာ သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲတြင္ ဦး၀င္းခိုင္က ေျပာသည္။ တစ္ႏိုင္ငံလံုး၏ လမ္း၊တံတားမ်ားထဲမွ သံုးပံုႏွစ္ပံုသည္ ျပန္လည္ျပဳျပင္ တိုးခ်ဲ႕ရမည္ ျဖစ္ၿပီး လက္ရွိ ေဆာက္လုပ္ေရး ၀န္ႀကီးဌာနကို အက်ဳိးတူ ပူးေပါင္းလုပ္ကိုင္လိုသည့္ ကုမၸဏီမ်ားလည္းကမ္းလွမ္းမႈရွိေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ဦး၀င္းခိုင္က ဆိုသည္။ ယခင္အစိုးရလက္ထက္၌ တည္ေဆာက္ခဲ့သည့္ လမ္း၊ တံတားမ်ားထဲတြင္ တိုင္းေဒသႀကီးမ်ား၌ တည္ေဆာက္ထားသည့္ လမ္း၊တံတားမ်ားထက္ ျပည္နယ္မ်ား တြင္ တည္ေဆာက္ထားသည့္ လမ္း၊ တံတားမ်ားက ပိုမိုအရည္ အေသြးေကာင္းမြန္မႈ ရွိသည္ဟု ျပည္ေထာင္စု ၀န္ႀကီးက ဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။ ယခုကဲ့သို႔ တာ၀န္ယူေဆာင္ရြက္သည့္ အင္ဂ်င္နီယာကို အေရး ယူျခင္းထက္ ကန္ထ႐ိုက္စနစ္ျဖင့္ အစိုးရထံမွ ရယူတည္ေဆာက္သည့္ ကုမၸဏီကိုသာ တာ၀န္ယူ ခိုင္းသင့္ၿပီး အရည္အေသြးနိမ့္က် ပါက အေရးယူသင့္ေၾကာင္း ပုဂၢလိကေဆာက္လုပ္ေရးကုမၸဏီ တစ္ခုမွလမ္း၊ တံတားဆိုင္ရာ ကြၽမ္းက်င္အင္ဂ်င္နီယာ တစ္ဦးက သံုးသပ္ေျပာၾကားသည္။ ထို႔အျပင္ လမ္းအသံုးျပဳသူ မ်ားကလည္း သတ္မွတ္ထားသည့္ စည္းမ်ဥ္း စည္းကမ္းမ်ားအတိုင္း လိုက္နာၿပီး ေမာင္းႏွင္မွသာ လမ္း အရည္အေသြးကို ထိန္းသိမ္းႏိုင္ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ၎ကေျပာသည္။ ျမန္မာတစ္ႏိုင္ငံလံုးတြင္ လမ္းပိုင္းေပါင္း ကီလိုမီတာ ေလးေသာင္းေက်ာ္ရွိၿပီး အမ်ားစုကို ျပန္လည္ ျပင္ဆင္ရန္ ဘ႑ာေငြ အခက္အခဲရွိသည္ဟု ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနက ဆိုထားသည္။ လမ္းနယ္နိမိတ္တိုးခ်ဲ႕ရာတြင္ အျမန္လမ္းမႀကီးေလးလမ္း သြားႏွင့္အထက္ကို အက်ယ္ေပ ၄၀၀၊ ႏိုင္ငံ တကာဆက္သြယ္ေရးလမ္းမ်ား ေလးလမ္းသြားႏွင့္ အထက္ကို အက်ယ္ေပ ၃၀၀၊ ျပည္ေထာင္စုလမ္းမႀကီးကို ေပ ၁၅၀ အစရွိသျဖင့္ လမ္းနယ္နိမိတ္ မ်ား တိုးခ်ဲ႕ မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၿပီးခဲ့သည့္ ရက္ပိုင္းက ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနက ထုတ္ျပန္ထားသည္။ အထူးသျဖင့္ အစိုးရေဟာင္းလက္ထက္က တည္ေဆာက္ခဲ့သည့္ လမ္းေဟာင္း မ်ား၊ အဂၤလိပ္လက္ထက္က ေဖာက္လုပ္ခဲ့ သည့္ ျမန္မာႏိုင္ငံရွိ အထင္ကရလမ္းမႀကီးမ်ား၌ အဆိုပါစနစ္ႏွင့္ ကိုက္ညီရန္ တိုးခ်ဲ႕ရမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ၿပီးခဲ့သည့္ လႊတ္ေတာ္သက္တမ္းအတြင္း ကိုယ္စားလွယ္မ်ား ေဆြးေႏြးထားသည္။


Leave a Reply